Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Välgörenhetskonsert

2023-10-28 @ 16:00 - 18:00

Bild av Måns Rybäck med trombon. Bakom ligger en bakgrundsbild som visar barn på Mumbais sopberg.

Trombonisten och sångaren Måns Rybäck från Sollentuna håller en välgörenhetskonsert i Edsvikskyrkan till förmån för barnen i Mumbai, Indien.

Måns spelar och sjunger för att samla in pengar till barnen i Mumbai som arbetar på stadens stora sopberg.

Covenant Church i Mumbai har skolprojekt för barn som plockar giftigt avfall för att försörja sig. Kyrkan ser till att barnen får en möjlighet att gå i skolan. Alla biljettintäkter kommer oavkortat att gå till kyrkans arbete för dessa barn. Måns Rybäck kommer också att resa till kyrkan i Mumbai och delta i deras arbete.

Biljett (150 kr/st) kan köpas på plats eller så kan du betala i förväg per Swish med den här QR-koden:
QR-kod för Swishbetalning 150 kr

Logotyp för studieförbundet Bilda